Щоб відновити електропостачання у помешканні після відключення за борги, клієнтові необхідно:
Крок 1. Сплатити заборгованість у повному обсязі, попередньо перевіривши суму боргу у попередженні або не виходячи з дому, за допомогою онлайн-сервісів:
- Особистого кабінету YASNO
- мобільного застосунку YASNO
- через чатботи у Viber або Telegram
- за допомогою інтернет-банкінгу або через сайти платіжних систем
- через платіжні термінали, банки чи у поштовому відділенні.
Крок 2. Завантажити бланк заяви на відновлення електропостачання, заповнити та додати необхідні документи й надати їх зручним для вас способом.
Для онлайн передачі документів скористайтеся:
• поштою dp@yasno.com.ua
• месенджером на сторінці Facebook
Також ви можете надати документи особисто. Для цього зверніться до енергоофісу. Адресу найближчого до вас енергоофісу можна переглянути тут https://dp.yasno.com.ua/office-locations
Необхідні документи:
- фото/скан квитанції про оплату заборгованості. Як правило кошти на рахунок постачальника зараховуються протягом 3-х робочих днів.
Для забезпечення правильного відображення даних по кожному споживачу, рекомендуємо надати копію паспорту та ІПН власника помешкання, за яким планується відновлення електропостачання.
Для швидкої комунікації у зверненні обов'язково має бути вказано ваш контактний номер телефону та електронна адреса (імейл).
Крок 3. У відповідь на ваше звернення, ви отримаєте рахунок для оплати відновлення електропостачання (компенсацію витрат на відключення та підключення). Зверніть увагу, рахунок має інші банківські реквізити для оплати, вони відрізняються від тих, за якими сплачується вартість електроенергії.
Фото/скан квитанції про оплату потрібно направити на ту ж саму електронну адресу, з якої він надійшов.
Лише після сплати в повному обсязі боргу і рахунку за відновлення електропостачання постачальник передає заявку на підключення відповідному оператору системи розподілу, який протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості здійснить підключення помешкання до електропостачання.
В разі, якщо споживач не згоден із обсягом споживання та розміром заборгованості, він може звернутись для здійснення перерахунку. Такі звернення розглядаються в індивідуальному порядку, при цьому споживачу рекомендується мати:
- фото лічильника із зафіксованими показаннями на момент звернення;
- фото/скан паспорта з реєстрацією за адресою звернення;
- фото/скан ІПН;
- фото/скан довіреності (в разі звернення довіреної особи);
- фото/скан квитанції про оплату за електроенергію;
- фото/скан останнього акта звірення розрахунків щодо оплати за електроенергію (за наявності);
- фото/скан документа, що підтверджує право власності/користування майном.
Щоб уникнути складнощів з відключенням та відновленням електропостачання, сплачуйте за спожиту електроенергію у повному обсязі та вчасно (до 20 числа щомісяця).