93 409 реакцій зібрали пости YASNO та Євгена Яновича з інформацією про збір для ЗСУ. За умовами збору усі реакції до посту постачальник конвертував у гроші із розрахунку 5 грн за один лайк, коментар чи поширення. Завдяки усім, хто підтримав дану активність, YASNO передасть фонду «Повернись живим» 1 526 732 грн.
YASNO до свого 5-річчя разом з актором та сценаристом Євгеном Яновичем запустив унікальний збір. Щоб долучитися, усім бажаючим достатньо було поставити вподобайку чи залишити коментар на спільний пост YASNO та Євгена у соціальних мережах.
Збір тривав тиждень – з 7 по 13 листопада у Facebook, Instagram та Х (Twitter). Після цього усі лайки та коментарі підсумували та конвертували у гроші. Загальна сума склала: 1 526 732 грн. Її YASNO передасть фонду «Повернись живим» на придбання портативних електростанцій, дизельних генераторів та генераторних установок для десантно-штурмової бригади ЗСУ .
«Ми вдячні усім, бо саме завдяки вашим лайкам, коментам і репостам вдалось назбирати понад 90 тис. реакцій, а це від нас 467 045 гривень. І ще, як ми і обіцяли, YASNO робить донат, доповнює цю суму ще на 1 059 687 грн, щоб повністю забезпечити 1 бригаду ЗСУ усім необхідним і придбати для них 7 портативних електростанцій, 6 генераторних установок та 1 дизельний генератор. Дякуємо ЗСУ та усім, хто долучився до нашого збору. Все для того, щоб світло мало змогу перемогти темряву», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Сьогодні YASNO – це бренд, який здійснив революцію в комунальній сфері та довів що постачальник може бути зрозумілим, сучасним та диджитальним.
Нагадаємо, у листопаді 2019 року під брендом YASNO були об’єднані компанії, що постачають електроенергію та газ, реалізують енергосервісні проєкти, а також розвивають мережу зарядних станцій для електромобілів. Сьогодні клієнтами бренду є понад 3,2 млн побутових споживачів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях та майже 91 тис. бізнесів по всій Україні.
YASNO створив систему цифрових сервісів, завдяки якій наразі близько 80% клієнтів вирішують питання з електропостачання онлайн – через Особисті кабінети, сайт, зручні чатботи, мобільний застосунок чи онлайн-чати з операторами. YASNO першим серед українських постачальників повністю перевів в онлайн весь процес зміни постачальника для бізнесу, запровадив програму лояльності та приєднався до Ініціативи Eurelectric, яка забов’язує до глибоких змін у культурі ведення бізнесу. Електропостачальні компанії бренду тричі очолювали рейтинг кращих електропостачальників України, складений аналітичним центром DiXi Group у рамках проєкту USAID. За 5 років YASNO Energy Efficiency реалізувала понад 110 енергосервісних проєктів, які заощаджують підприємствам мільйони гривень, зменшують викиди СО₂ та економлять мегавати електроенергії. Мережа YASNO E-Mobility налічує 65 зарядних станцій, які з 2019 року зарядили електроавтомобілістів майже на 5 млн кВт∙год.