Протягом 2024 року до програми лояльності YASNOЛОВ долучилось 528 тис. нових користувачів. А 60% активацій відбулося в мобільному застосунку YASNO Mobile та оновленому Особистому кабінеті постачальниа. Учасники YASNOЛОВ придбали майже 260 тис. промокодів та витратили на це 12,77 млн бонусних балів. Ще 3 млн бонусів було використано для отримання знижок під час оформлення 9 тис. замовлень в інтернет-магазині YASNO Shop.
Найпопулярнішими партнерами, чиї промокоди купували найчастіше, були:
• Укрпошта,
• Сільпо,
• WOG,
• АНЦ,
• Uklon.
Загалом же протягом року список партнерів розширився на 58 топових компаній, які надали 95 пропозицій в обмін на бонуси. Найбільше з них було з категорії «Медицина» (аптеки, медичні лабораторії тощо). 30 невеликих, здебільшого локальних, бізнесів, приєднались в рамках «Зроблено в Україні».
«YASNOЛОВ – це класна можливість подякувати нашим клієнтам за прості дії, які вони виконують щомісяця. І ми раді, що програма лояльності стала частиною життя людей, адже ми постійно отримуємо схвальні відгуки та поради про нові функціональності, побажання щодо нових партнерів, - говорить Сергій Коваленко, CEO YASNO. – Серед планів на 2025 рік ми маємо не просто залучення інших компаній до YASNOЛОВа, але й розширення самої програми на бізнес-сегмент. Переконаний, що це стане хорошою можливістю для налагодження партнерських зв’язків між різними компаніями».