Магазин

Що робити, якщо передали невірні показання електролічильника: поради від YASNO

Якщо клієнт передав невірні показання електролічильника, помилившись у цифрах або переплутавши показання день/ніч, то відповідно нарахування за спожиту електроенергію може бути здійснено некоректно. Як відкоригувати показання, розповідає YASNO.

Помилково внесені показання електролічильника можна виправити, звернувшись до постачальника. 

Це можна зробити:

  • зателефонувавши до контакт-центру YASNO за номерами (056/067/050/093) 770 11 55).
  • написавши в особисті повідомлення сторінці YASNO у Facebook або на пошту dn@yasno.com.ua;
  • звернутись до енергоофісів постачальника.  

У разі, якщо різниця у показаннях занадто велика (понад 5000 кВт), клієнту необхідно звернутись до оператора системи розподілу, до мереж якого підключений будинок.

«Якщо ви ввели помилкові показання електролічильника, хвилюватися немає причин. Фахівці YASNO допоможуть це виправити, як тільки отримають такий запит і проведуть необхідні перевірки», - сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.

Важливо пам’ятати, щоб сплачувати лише за фактично спожиту електроенергію, потрібно повідомляти коректні показання лічильника, починаючи за два дні до кінця місяця і до 2 числа (включно) наступного місяця за розрахунковим. Передати показання можна через Особистий кабінет, мобільний застосунок, Viber-бот YASNO-online, форму передачі показань на сайті, Facebook та контакт-центр. 


Вас може зацікавити: