Магазин

Вже 800 тис. клієнтів YASNO користуються новими онлайн-сервісами постачальника

Минулого року для побутових та бізнес-клієнтів YASNO були запроваджені нові ще більш зручні та функціональні диджитал-сервіси – мобільний застосунок та Особистий кабінет. Наразі ними користуються майже 800 тис. споживачів.

Нові Особистий кабінет та мобільний застосунок YASNO – це сучасні канали обслуговування, які не мають аналогів у сфері комунальних послуг в Україні. Вони доступні усім клієнтам, прості для авторизації та використання і найголовніше – об’єднали найбільш необхідні функції:

- передачу показань лічильника

- оплату рахунків без комісії ( в тому числі автоплатіж)

- статистику споживання та оплат

- можливість обміну бонусів на знижки партнерів для учасників програми лояльності YASNOЛОВ

- чат з оператором та ін.

Усе це доступно для приватних клієнтів, які є переважною більшістю користувачів Особистим кабінетом та мобільним застосунком. Проте нові сервіси також допомагають бізнес-споживачам переглядати виставлені рахунки, відстежувати історію споживання та оплат, мати під рукою усю необхідну інформацію за своїм особовим рахунком. А малі та середні підприємці до того ж можуть сплачувати рахунки через GPay/ Apple Pay.

Цьогоріч YASNO продовжить вдосконалювати цифрові канали. Врахувавши зворотній зв’язок від клієнтів, вже в найближчій перспективі постачальник оновить абонентську книжку в обох сервісах.

«Лише декілька місяців тому ми запустили новий Особистий кабінет та застосунок, а наразі ними користуються вже майже третина наших клієнтів. Крім того, за цей час сервіс високо оцінили експерти Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду. Але ми не зупиняємося, плануємо поступово втілювати нові рішення, аби завжди забезпечувати найвищий рівень обслуговування», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Вас може зацікавити: